Na een kennismaking met Lori heb ik 2 sfeerprofielen uitgewerkt. Hiermee laat ik d.m.v. een moodboard zien hoe ik haar logo en huisstijl voor me zie. De klant kan hiermee zien of dit aansluit en de keuze maken voor verdere uitwerking. Lori koos voor het ‘luchtige’ sfeerprofiel. Na een verdere finetuning is er een mooie branding ontstaan.
De kernwaarden van BBT zijn: No-nonsense, persoonlijke touch en ontzorgen, welke ik heb doorvertaald naar dit luchtige en vriendelijke logo. De basis is een handgeschreven logo in een ronde vorm, welke staat voor de wereld en grenzeloze mogelijkheden. Daarnaast is het patroon van paspoort stempels een leuke toevoeging geworden.
Naast het logo en de gebruikelijke huisstijl items, zoals visitekaartjes en briefpapier, heb ik de branding van Better Business Travel ook toegepast op o.a. de volgende items:
- Presentatiemap
- Notitieboekjes
- Pennen
- Mokken
- Social media headers
- Gift vouchers
- En elk jaar een verrassende kerstkaart